Pro překlad tohoto blogu do angličtiny klikněte ZDE

Historie Necronomiconu

8. srpna 2006 v 19:41 | Cody |  Necronomicon

Historie originálního Necronomiconu

Necronomicon je latinský název, který byl této knize (orig. Al - Azíf) dán křesťanskou evropou. Tedy v překladu - Kniha mrtvých jmen (necro + omen).
Zatím jsem nezpracoval/nenašel další autentické údaje o historii Necronomiconu. Jakmile se tak stane - uveřejním je zde.

Historie Necronomiconu dle H. P. Lovecrafta

Dle Lovecrafta i jiných zdrojů měl Necronomicon být sepsán v 8. století v Damašku Arabem Abdul Al Zahredem, šíleným básníkem ze Sanna'a v Jemenu, který žil v době umajjádských kalifů kolem roku 700 n. l. Slovo Al Azíf používali arabové pro označení nočního zvuku, vydávaného hmyzem, jež pokládali za kvílení démonů. Al-Hazred strávil několik svých let sám v poušti Roba Al-Khaliyeh, které se také říká prázdné místo. Podle pověstí je tato poušť obývána sluhy zla, démony a zrůdami smrti. Podle tvrzení Al-Hazreda, on sám navštívil bájný Irem a město Pillar, ale až pod ruinami jistého bezejmenného pouštního města, ůdajně nalezl letopisy a díla, rasy jež byla starší než lidská. Posléze se stal uctívačem neznámé síly, kterou nazýval Yog-Sothoth a Cthulhu. Poslední léta svého života strávil v Damašku, kde také napsal Al-Azif. Zemřel (?) roku 738 n.l. a podle vyprávění, byl před velkým počtem svědků, chycen a sežrán neviditelným monstrem.
Roku 950 n.l. poté kdy ho získaly různými cestami všichni významní okultisté a filozofové té doby, byl tajně přeložen Theodorem Philetasem z Constantinopole do řečtiny pod názvem Necronomicon. Ro latinský překlad, který byl 2x vytištěn - jednou v 15. století švabachem (zřejmě v Německu) a podruhé v 17. století (pravděpodobně španělsky). Roku 1228 ho Olaus Wormius přeložil do latiny, tento výtisk pak vyšel tiskem nejprve v 15. století a pak v 17. století. Originál Necronomiconu byl ztracen už v dobách Wormia (později zanikl v plamenech, během minulého století v San Francisku, nejasný počet tajných kopií). Oba překlady (latinský i řecký) byly papežem Řehořem IX roku 1232 zakázány. Jen zlomkovitě byl pořízen anglický překlad, jenž zhotovil okultista John Dee.
V 15. století vyšel ve švabachu v Německu.
V 16. století vyšel řecký text v Itálii.
V 17. století španělské překlady latinského textu.
Řecká kopie byla zaznamenána, při spálení knihovny salemského muže v roce 1692. Z latinských textů existuje překlad z 15. stol. v Britském muzeu, ale ten je držen pod zámkem. Překlad ze 17. stol. je v Bibliothegue Nationale v Paříži. Další je ve Widenerově knihovně v Harvardu a v knihovně Miskatonské university v Arkhamu, stejně jako v knihovně University v Buenos Aires.
Počet existujících kopií je nejasný. Podle zvěstí má překlad z 15. stol. ve sbírce jistý americký milionář. Nejistá je zpráva, že část řeckého překladu z 16. stol. měla salemská rodina Pickmanových, ale ta zřejmě zmizela s umělcem R.U. Pickmanem, jenž beze stopy zmizel roku 1926. Existence knihy, jako takové, je popírána autoritami všech klasických církví.
Old One
Tento text byl převzat z Codyho stránek o Necronomiconu na http://cody.mysteria.cz/magie/necronomicon
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Aqua Aqua | 16. prosince 2006 v 20:06 | Reagovat

to vypadá hrůzostřašně

2 Wolf Wolf | E-mail | 9. června 2007 v 20:25 | Reagovat

Necronomicon jako literární dílo je celý od začátku do konce dílo H.P. Lovecrafta, což bohužel na jeho magickém potencionálu vůbec nic nemění. Kupříkladu určitá forma černé magie se nechá provozovat i podle Pána prstenů, při dodržení zásad stromu smrti.

3 Bílej jezdec Bílej jezdec | 10. června 2007 v 13:22 | Reagovat

necronomicon neni dilo  Lovecrafta je mnohem starsi nez on... on se jen zajimal o tuto posvatnou knihua prelozil ji do naseho jazyka... a zjistoval nove informace ale pravy necroomicon se nenasel... ale rika se ze ho mel Hitler a ta kniha zavinila vzestup a pad treti rise :)

nevm co je na tom pravdy ale mozny je vsechno

4 Wolf Wolf | E-mail | 10. června 2007 v 22:59 | Reagovat

H.P. Lovecraft již za svého života se proslavil jako autor hororů s mystickou tématikou. Vzhledem ke svému literárnímu zaměření byl častokráte kontaktován různými lidmi, kteří se odkazovali na jeho zveřejněné práce a chtěli se dostat do různých tajných spolků, zůčastnit se obřadů, nechat se unést mimozemštany, nebo jen vidět duchy. Na základě této zkušenosti rozhodl se stvořit dílo, které by způsobilo senzaci mezi těmito lidmi a proto stvořil Necronomicon. Dílo od začátku  do konce vymyšlené. Je pravdou, že spousta lidí je přesvědčená o opaku, ale víra není důkaz. Sám Lovecraft se v jednom literárním časopise nechal slyšet, že "krmit uši bláznů je pro něj velkým potěšením a zdrojem zisku". Ale pořád to nic nemění na tom, že je to dílo magicky velmi potentní a pro nezkušeného operatéra nebezpečné.

5 SSSS SSSS | 25. června 2007 v 18:53 | Reagovat

Verte mi,ze Necronomicon je mnohem starsi.Je to pocatek.A hlavne je to konec.Znici te ale uzijes si.Podle nejistych zprav je Necronomicon po padu Hitlera v rukou NASA.

6 Wolf Wolf | 26. června 2007 v 22:14 | Reagovat

Kniha o magii v rukou agentury pro výzkum vesmíru? Fakt věříš tomu , co píšeš?

7 SSSS SSSS | 9. července 2007 v 15:07 | Reagovat

Ne,vím to!

8 Wolf Wolf | 9. července 2007 v 18:58 | Reagovat

A odkud ty svoje informace čerpáš, jestli se teda můžu zeptat. Jestli máš strejdu v NASA, tak se ti omlouvám, ale docela si troufám o tom pochybovat. Hitler zcela neodiskutovatelně byl okultista, ale Necronomicon bych mu zrovna nepřisuzoval.

9 SSSS SSSS | 10. července 2007 v 17:23 | Reagovat

Není důležité odkud,ale nevymýšlím si abych byla zajímavá! Neprosím Tě abys mi věřil.A nechci se o tom s Tebou hádat. Každý máme právo na názor a já Ti Tvůj názor vymlouvat nebudu. Víš co nebo kdo je sedmý syn sedmého syna?

10 Wolf Wolf | 11. července 2007 v 10:45 | Reagovat

Já se nehádám, jenom uvažuju. Vím, že logika se v těchto kruzích moc nenosí ale už dávno jsem přišel na to, že logika je nejlepší způsob, jak si udržet zdravý rozum. Prostě než něco přijmu za fakt, tak do toho chvíli buším. Když to vydrží, fajn. Když to spadne, tak jdu dál. A sedmý syn sedmého syna by měl být mág, jestli se nepletu :-)?

11 SSSS SSSS | 12. července 2007 v 0:35 | Reagovat

Bohužel já jsem přišla na to,že logika nebo rozum brání lidem věřit na něco víc než jsou jen fakta:-(

12 Wolf Wolf | 14. července 2007 v 11:50 | Reagovat

Logika a rozum hlavně brání lidem zblbnout.

13 SSSS SSSS | 14. července 2007 v 17:49 | Reagovat

Jenže co je podle Tebe zblbnutí?Věřit na magii a podobné věci? Logika a rozum brání lidem vidět věci takové jaké jsou!!Protože se neustále bojíš,že tohle je přeci v rozporu s logikou a rozumem, tudíž to nejde!!!

14 Wolf Wolf | 15. července 2007 v 6:22 | Reagovat

Zblbnout znamená ztratit integritu duševních procesů, která nám pomáhá orientovat se ve světě okolo nás. Na magii nevěřím. Stejně tak, jako nevěřím na svojí pračku. Magie je skutečná a stejně tak reálná. Miluji magii a velmi se o ní zajímám, to ale neznamená, že budu brát za bernou minci evidentní  nesmysly, jenom proto, že to zní zajímavě. Svět okolo nás má svá pravidla a my podle nich musíme hrát. Pokud se  něco pravidlů, vymyká, je to jenom proto, že ty pravidla neznáme pořádně.

15 SSSS SSSS | 15. července 2007 v 15:35 | Reagovat

Je na tobě vidět,že se o takové věci zajímáš.:-)Jsi celkem zajímavý člověk a tohoto rozhovoru bychom měli zjevně zanechat.Stejně nikam nevede.Těšilo mne

16 Wolf Wolf | 16. července 2007 v 11:05 | Reagovat

Děkuji ti za poklonu, i mě těšilo. Tak zase jindy.

17 warhammer warhammer | 25. října 2007 v 23:12 | Reagovat

AVE SATANAS ! ! !

18 Abaddon Abaddon | 30. října 2007 v 12:46 | Reagovat

Zapomněl jsi na Český překlad této knihy.

přeložil ho J.Valter "Big boss" z

anglického překladu.

Já osobně jsem četl

více verzí knihy Necronomicon

,a myslím že od Big Bosse je

překlad nejkvalitnější,a nejůplnější.

V každém případě je

to velmi nebezpečná kniha.

19 Nekro Nekro | 17. prosince 2007 v 16:51 | Reagovat

Nekronomicon je opravdu mnohem strarš dílo než H.P. Lovecraft

Je to hodně mocná kniha...Já jsem četl Simonovu verzi..a celou..

20 wolf wolf | 29. prosince 2007 v 2:26 | Reagovat

gratuluji

21 Lukin Lukin | 29. prosince 2007 v 21:03 | Reagovat

prominte já se o magii moc nezajímám, ale uchvátil mě nekronomicon.Zajímám se o šifry a tak jsem zkusil na texty z necronomiconu několik dešifrovacích technik a dospěl jsem k zajímavému výsledku.Myslím si že to má mnohem větší moc než si kdo dokáže představit.Se známými z Tunisu a Británie jsme nad tím přemýšleli.Myslíme si že je to nějaký mystický plánek nebo klíč.Až zjistím víc ozvu se

22 Lukin Lukin | 29. prosince 2007 v 21:06 | Reagovat

Má to nějakou souvislost s tzv. exotickou materií.

23 Anthalinaron Anthalinaron | 3. ledna 2008 v 14:27 | Reagovat

Můžeš mi říct co jste vyluštili v té šifře?

24 Wolf Wolf | 6. ledna 2008 v 18:41 | Reagovat

Exotickou matérií?Tak to je masakr, určitě nás musíš informovat o postupu ve výzkumu.

25 Wolf Wolf | 15. ledna 2008 v 23:00 | Reagovat

Se ten výzkum nějak vleče.

26 satan-iska satan-iska | E-mail | 30. ledna 2008 v 15:03 | Reagovat

Zdar, lidi...Nevite kde bych v praze mohla najit nejakej obchod s magickymi pomuckami??? Jsem v zahranici a zajimam se o magii dlouho ale tady mi uz dochazej zasoby:DDD! Pokud vite tak napiste!! Ohledne toho vyskumu ....no...zni to zajimave...ale taky jako uplna pakarna !!!soryyy

27 veverka veverka | Web | 20. února 2008 v 11:24 | Reagovat

mám to chápat tak že jako Nekromancie nebo tak něco

28 Davis Davis | E-mail | 24. února 2008 v 12:35 | Reagovat

Necronomicon, zaujala mě vašediskuze a necronomicon sám. nevíte, kde sehnat nějaký výtisk.

29 pro Lukin pro Lukin | 7. března 2008 v 19:29 | Reagovat

Ahoj,navím jak to vysvětlit,ale pokud se opravdu zajímáš o rozluštění Necronomiconu ráda bych si s tebou o tom promluvila. Myslím,že máš v něčem pravdu.Necrnomicon je klíč,ale je určen jen jedinému.Ozvi se.

30 Lukin Lukin | 9. března 2008 v 14:39 | Reagovat

O rozluštění této knihy se opravdu zajímám,chtěl bych se zeptat v čem mám pravdu?Komu má být určen.Na plánek se mi to zdá jako příliš obsáhlé.Mám několik teorií

31 Wolf Wolf | 6. dubna 2008 v 16:00 | Reagovat

A povíš nám je?

32 path path | 16. dubna 2008 v 22:14 | Reagovat

zajímavá diskuze

k tomu s mistrem Lovercraftem:

Ejdžpíel (nebo tak nějak,  je to myslím někdo z Necronomiconu)

ejdž - H, pí - P, el - L (tradiční anglicko-americká angličtina a její spelling)

dohromady jsou to HPL nic vám to neříká ?

ano jsou to iniciály Howarda Phillipse Lovercrafta

"víra je někdy víc než pravda"

33 pro Lukin pro Lukin | E-mail | 1. května 2008 v 21:52 | Reagovat

Ahoj,nevím to určitě,ale v tom,že by to mohl být klíč nebo plán.Ozvi se mi prosím.A dávej si bacha

34 Kaliman Kaliman | 14. června 2008 v 22:41 | Reagovat

Já jsem zjistil že Necronomicon nebo al-Azif rozhodně není dílo H.Phillipse Lovecraft.Během pěti let svého života ve spojených státech v Boltonu jsem se setkal s osobami, co mají bezpočet důkazů o nezpochybnitelné existenci knihy stejných parametrů, jako má al-Azif ještě před narozením H.P.L.

Zajímavostí však je že název al-Azif nebo chcete li Necronomicon či názvy prastarých(Cthulhu a Yog-Sothoth apod.)se objevily až v pracích H.P.L.

Vlastním nebo jsem vlastnil původní knihu, která je vlastnostmi shodná s Necronomiconem.

Je pravděpodobné že H.P.L. onu knihu spojil s dalšími tajemnými spisy a obestřel rouškou smyšlené historie a děsu a stvořil tak onen prokletý Necronomicon.V povídkách H.P.L. je jasné že Necronomicon dostával konkrétní podobu z démonologické příručky až po to co známe dnes postupně, tak klidně původní Necronomicon(kniha démonologie)byl spojen s Vaiiathem(knihou prastarých)a obohacen ještě několika dalšími spisy npř. nějakým rituálním zaříkáváním nějakého rumunského mága a nakonec přepsán a přetvořen, aby dostál povídkové knihe.Skutečný Necronomicon možná (spíše pravděpodobně)nikdy neexistoval.

Já magie takřka neznalý(ale obdivovatel děsu)bych chtěl varovat před jakýmkoliv užíváním oněch knih jež se zvou Necronomicon, původní kniha zřejmě skutečně existovala(tím míním strašnou knihu stejných parametrů jako má al-Azíf)a mistr hrůzy použil v mnoha zaříkáváních skutečné formule.

35 Kaliman Kaliman | 14. června 2008 v 22:43 | Reagovat

Pokud to nedává smysl nebo to zní uhozeně a obsahuje neobvyklé množštví pravopysních chip je to tím že jsem asi dva dny nespal a jsem pod vlivem osmi kapslí s kofeinem a několika alkaloidů.

36 Kaliman Kaliman | 15. června 2008 v 21:52 | Reagovat

Pokud už chcete něco dělat s Necronomiconem nejdřív si přečtěte tohle http://lovecraft.wz.cz/cz/hruzavdunwichi.htm je to taková základní četba k obsluze necronomiconu, nebo skočíte jako nebozí bratří Whateley.

37 Zelenac Zelenac | E-mail | 16. listopadu 2008 v 23:33 | Reagovat

Zdravim vas. Magie me zajima a verim v ni! Ale tohle me naprosto uchvatilo! V cem je to vlastne tak nebezpecne? Kde se da ta kniha sehnat?

38 johnny johnny | 25. listopadu 2008 v 20:17 | Reagovat

Ahoj, je to uz trochu dlouho co jsem precetl prvni cast svedectvi sileneho araba, a udelal sem si takovou svoji teorii: Kdyz taboril v pousti delal ohen z poustnich travin. nektere druhy travy obsahuji takzvane triptaminy( vysoce halucinogenni latky mnohonasobne ucinnejsi nez LSD). Myslim si ze mily Abdul musel prozit s prominutim slusnej trip, a je dost mozne ze to jeho psychika neustala...

Jednoduse receno se zfetoval a zcvokatel

39 Teofil Teofil | 29. listopadu 2008 v 9:53 | Reagovat

Hlavní je že tento arab ve skutečnosti ani neexistoval a pan HPL sám ve volném čase říkal a otevřeně přiznával že neexistuje.Historii necronomiconu napsal také on.

40 Lúmenn Lúmenn | Web | 8. prosince 2008 v 8:00 | Reagovat

Co já vím, a HPL je jeden z mých oblíbených autorů, Necronomicon je jeho smyšlenka - avšak věci v ní napsané se až příliš podobají jiným zdrojům - středověkým knihám démonologie a černé magie, satanské bibli (zejm. enochiánským klíčům), vyškrtlým pasážím z bible, babylónskému náboženství apod.

Myslím, že se HPL povedlo udělat z toho všeho dokonalý propletenec černého vědění a jen ti, kdo mají rozum, neuvěří všemu, a jen ti, kdo jsou moudří naleznou pravdu mezi řádky. Ti ostatní pravděpodobně šeredně doplatí na to, až budou praktikovat rituály z necronomiconu...

41 Teofil Teofil | 13. prosince 2008 v 18:57 | Reagovat

HPL je taktéž autorem kterého čtu více než často a má knihovna by kdyby toho napsal více vyjma dopisů byla téměř přeplněna.

Slovo Necronomicon mu mělo přijít do snu a většina věcí z něj pochází z hrozivých nočních můr kterými trpěl celý život.Je pravděpodobné  že byl vělmi dobrým mediem a sám se nazýval nadměrně citlivým.Ani jeden ze známých necronomiconů pokud vím HPL nenapsal a jsou to spletence sumerské magie(Simonův Necronomicon je zaříkávání sumerského původu) a dalších temných magických, zejména evokačních praktik spojených ovšem s jeho hororem.

V Astrálu se skutečně nachází entity z těchto knih a tudíž si je Lovecraft nevymyslel.Mistr Therion(Aleister Crowley)měl taktéž znalosti těchto entit a velké povědomí o prastarých bozích..

Byl kontaktován bytostí Aiwaz(Podle stejnojmenné runy)zřejmě stělesňující nejvyšší zlo Azag Totha.

Všem radím držet se dál od zakázaných knih Simonova a Lovecraftova Necronomiconu, Abramelinovy magie, Lemegetonu, Aglaeosy a všeho dalšího démonického a goetického.

Nevzdalujte se přiliš od našeho poklidného ostrůvku uprostřed obrovského oceánu nevědomosti.

42 Lišaj smrtihlav Lišaj smrtihlav | 4. ledna 2009 v 17:34 | Reagovat

Necronomicon me kdysi velmi zaujal,a hledal jsem o něm vše možné,ale marně.

Vše to začlo hrou Necronomicon.

O čem v té knize vlastně jde?

Mimochodem,tu hru jsem nikdy nedohrál,nepřišel sem na to jak,a jednoho dne se mi ta hra stratila,netuším kde.Dodnes jsem ji nenašel.

43 Necromancer Žák Necromancer Žák | 8. ledna 2009 v 19:58 | Reagovat

Rathmy !

Rathmy

Rathmy

44 Sabadath Sabadath | E-mail | 16. ledna 2009 v 23:36 | Reagovat

Je tu nekdo ze Severni Moravy, kdo se v tom vyzna?

45 Lišaj smrtihlav Lišaj smrtihlav | 22. ledna 2009 v 11:21 | Reagovat

Jzajímalo by me jestli to vsechno je pravda nebo fikce.

46 Teofil Teofil | 24. ledna 2009 v 18:15 | Reagovat

Lovecraft, což je všeobecně uznáváno, psal jen a pouze fikci.Historie Necronomiconu, kterou taktéž tento poněkud zvláštní člověk jenž navždy může žít, ikdyž sama smrt smí po aeonech mřít.Avšak Lovecraft byl racionalista a vědecky uvažující osoba, která za život četla stovky knih včetně klíčů Šalamounových nebo knihy Enochovy a na mnoho věcí přišel Lovecraft studiem obrovského zlomku světové literatury, jeho mysl usouvstažnila tyto informace a dala mu nahlédnout na skutečnost.Bůhví proč umístil svou zvrácenou symboliku zrovna pod Sfingu, proč ještě před průzkumem Antarktidy umístil na její povrch do středu zamrzlého kontinentu společně s městy Elder Things, když až naše moderní věda začíná uvažovat a za pár set let možná začne připouštět že tento kontinent byl osídlen člověkem a ten po sobě zanechal památky.

Proč Crowley píše o tom samém jako Lovecraft, sice pod jinými jmény, ale to samé.

Lovecraft v děsivých nočních můrách došel až za hranici poznání, kterou mu jeho vědomosti překročit nedopomohly, jen však si to možná plně neuvědomoval.

Yog-Sothoth, Shub Niggurath všechny tyto entity jsou v astrálu reálné ovšem to je příliš málo ke střípkům poznání jež nám zanechal ve svých povídkách pan Phillips.Až budoucnost ukáže jestli měl Sitchin pravdu, jestli jí poznal a do povídek zapsal Lovecraft, pokud si to budou přát.

47 Lišaj smrtihlav Lišaj smrtihlav | 4. února 2009 v 11:27 | Reagovat

Aha,takže je to jen jedna velká báchorka,kterou si pán H.P.L. vymyslel,aby strašil deti.

Tak proč to všichni tak rozebírají,když se teda všeobecně ví že je to nesmysl?!!

Odpověď?:

A Proč lidé věří v boha nebo uctívají satana?,no protože jsou blbí!

Co člověk to blb,mě nevyjímaje,když jsem se touhle kravinou zabýval!!!

Od teď to beru jen jako pohádku.

Prapodivné jména si můžu vymyslet taky!....

48 P. P. | 16. února 2009 v 20:37 | Reagovat

Je to velice zajímavé,avšak chtěl bych vysvětlit.následující:

Vy zde říkáte,že onen 'Necronomicon',neexistuje,pokud tedy ne,tak jak je možné,že si ho(či jeho kopii) někteří přečetli?

Pak dále píšete,že praktikovaní rituálů z této knihy nám může přinést zkázu.

Dejme tomu že existuje,ale je to jen kniha,jako každá jiná,tak mi řekněte,jak vám tedy můžou ty rituály ublížit,když je to výmysl?!!

Jsem z toho zmaten,chaos,jinak mate hezké stránky,spousta zajímavých věcí.

49 Teofil Teofil | 4. března 2009 v 8:05 | Reagovat

Necronomicon existuje, dokonce existují přibližně 2 verze, jedna značně Sumerského napodobení, kde existují i jiné verze jmen Necronomických entit npř. místo Cthulhu je Kutulu atd.

Druhý necronomicon, někdy označován jako originální je o něco kratší než předešlý, jsou v něm obsaženy útržky mýtu Cthulhu Howarda P.Lovecrafta a jednotlivé entity a jak je volat.

Obsah těchto knih je samozřejmě mnohem rozsáhlejší, ale nemám sílu se stím tady rozepisovat.

Vše je oficiálně považováno za mýtus výborného spisovatele hororů H.P.Lovecrafta a sem tam například Roberta Blocha (Psycho) nebo Clarcka Ashtona Smitha.

Jak vyplývá z Lovecraftových dopisů získával inspiraci z hrozivých až nadpozemsky živých nočních můr.Jeho mýtus je v mnoha směrech nápadně podoben okultní nauce anglického černokněžníka Aleistera Crowleyho.

Všechny Necronomicony se objevily až po Lovecraftově smrti, zajímavé je že pokud uznáváte teorii existence astrální sféry nebo chcete li morfogenetického pole, tak pomocí magických zaklínání v těchto knihách je možno dosáhnout kontaktu s prastarými entitami z Lovecraftova mýtu.

Lovecraft byl pravděpodobně medium a tedy se nejedná o výmysl, ale spíše o vidění jisté jinak neviditelné skutečnosti.

Nebezpečí tkví v tom že tyto entity jsou zlé-démonické a těžko ovladatelné, údajně na ně neplatí donucovací prostředky normální evokační magie.

Simonův Necronomicon je navíc protkán originálními starověkými kouzly a mnoho entit jako Marduk nebo Inana má původ ve skutečné mytologii.

50 P. P. | 6. března 2009 v 23:03 | Reagovat

Pro TEOFIL: Děkuji ti za vysvětlení.

Zní to velice zajímavě,vypadá,a zřejmě to tak bude,že o tom víš mnoho,proto ti věřím a rád bych se tě zeptal ještě na jedno,a to:Co je ta astrální sféra?

Za mlada a to i v pubertě,jsem na takovéto věci věřil,a nutno přiznat,že stále věřím,ale to jsem teď odbočil.

Podle tebe je tudíž možné,se s těmito entitami dá spojit?

To je úžasné!

Nevím proč,ale nyní mi naskočil do hlavy Hellboy,jistě jsi to viděl,vzpoměl jsem si na ten začátek,nemůžou být tyto dvě skutečnosti vzdáleně příbuzné?

Pochopitelně beru na vědomí,že Hellboy je pouze film.

51 Teofil Teofil | 7. března 2009 v 8:23 | Reagovat

Zas tak moc toho nevím, ale co je astrální sféra vím.

Veškerá magie závisí právě na astrální sféře.

Astrální sféra je prvotní a naše hmotná sféra složená z částic a vln existuje až druhotně.

Vše co existuje v našem hmotném světě nejprve existovalo v astrálu.Stejně tak lze myslí docílit nějakého projevu v astrálu, který se později odrazí a na hmotné rovině(Doufám že jsem vysvětlil vše dobře a srozumitelně)

A Hellboy sice je to film, ale když film začíná je zde nějaká citace, kterou si blíže nepamatuji ale týká se sedmi bohů(v Lovecraftově mýtu je sedm prastarých bohů, kteří vládli v tomto světě)a je z Knihy De Vermis Mysteris, která je součástí celého Necronomického mýtu.

Pomocí magické evokace lze navázat kontakt s astrálními entitami.Necronomicon(Dle legendy bez většího smyslu, založené na povídce The Dunwich Horror-Dunwichská hrůza)obsahuje zaklínadla která zboří ,,zeď'' mezi místem kam byli uvrženi prastaří z našeho světa a naším světěm a oni se vrátí.

52 P. P. | 7. března 2009 v 19:00 | Reagovat

Ano,vysvětlil jsi to dostatečně.

Nevim zdali mi budeš věřit,ale jednou se mi zdál sen,v tom snu jsem byl sám,kolem mě byla mlha a já jsem si v tom snu říkal následující,cituji:

'ja se sobě zdám,ja teď spím a uvědomuji si to ve snu,brzi se probudím'

Opravdu,ve svém vlastním snu jsem si plně uvědomoval,že sním.Vypadalo to,jako bych se pomocí snu,dostal do jiného světa.

Kam tím mířím?

Nejsou sny něco jako ta astrální sféra?

A spánek,není něco  jako brána do ní?

Pokud jsem si to tedy uvědomoval,mohl bych tak provádět rituály a zaklínadla z Necronomiconu,čímž by byla prolomena,jak píšeš ''zeď'',a prastaří(kteří nyní spí v podmořském městě R'lyeh,pokud se nepletu) by se vrátili???

Pochopil jsem to správně?

53 Teofil Teofil | 8. března 2009 v 10:54 | Reagovat

Při určitém druhu spánku se má objevit schopnost nevědomého astrálního cestování, kdy se a.tělo má nějak oddělit od f.těla.

Jev kdy si uvědomujeme že sníme je zcela běž, nazývá se lucidní snění.Působit na astrál lze i mimo něj.Do astrálu se lze dostat mnoha na internetu zmíněnými metodami.

V R'lyeh spí jen velekněz prastarých Cthulhu, příslušník jedné z dávných ras uctívající prastaré.

54 Teofil Teofil | 9. března 2009 v 7:25 | Reagovat

Jak má dojít k prolomení zdi je otázkou.Snad nějakým zaříkáváním, avšak je zde naplánován čas kdy má začít Cthulhu k sobě volat služebníky, jeho volání zaslechnou nejen kulty jemu sloužící, ale i citliví lidé.Čekající Cthulhu pak bude propuštěn z R'lyehu, kde byl zapečetěn.

Další věcí je že dle Necronomiconu a různých dalších textů musí prolomení ,,zdi'' způsobit bytost zčásti z jejich světa a z části ze světa našeho, jinak by došlo k destrukci čehokoliv co není stejného původu.Aby nedošlo ke zkáze všeho z obou světů tak existuje cosi co tomu má zabránit.

Ohledně tohoto mám jen drobné útržkovité informace.Povšimněte si že v Dunwichské hrůze je stvořena nikoliv jedna z těchto bytostí, ale hned dvě, a jedna z nich má dokončit zaříkávání k prolomení brány.

V Lovecraftově příběhu se velice často objevuje případ splozence smrtelníka a démona npř. v Děsu Redhookské čtvrti.

Ostatně naše minulost je podobných případů plná, kdy kdosi ,,cizí'' z neznámého světa unese bytost veskrze lidskou a splodí s ní nelidské dítě.

Zcela jistě není náhodou že právě Yog-Sothoth, který je bránou a zároveň klíčem, který ví kudy prastaří odešli a kudy se opět vrátí, že právě on je sploditelem Wilbura Whateleye.

Lovecraft ovšem psal fikci, inspiroval se středověkým čarodějnictvím.Ve výkresu sabatu vidíme jak královna sabatu(zvolená čarodějnice)souloží s ďáblem-černým mužem s rohy.

Nyarlathotep, účastník Sabatu z řad prastarých se objevuje v povídce Sny v Čarodějnickém domě.Thotep je vypodobňován jako černý muž s rohy.

55 P. P. | 9. března 2009 v 18:44 | Reagovat

Na těchto stránkách jsem se dočetl,že Cthulhu dokáže stimulovat lidskou snovou mysl,pak li že H.P.L. Trpěl děsivými nočními můrami,je možné,že jej Cthulhu takto kontaktoval?

Dále mě zaujalo,že A.Crowley a H.P.L psali o tom samém,a přitom sebe ani svá díla neznali,to by byla velká náhoda,aby vymysleli stejnou věc,to by mohlo potvrdit teorii,že byli oba dva kontaktováni knězem CTHULHU, A.Crowley byl taktéž médiem jako H.P.L.

Jedna z žen A.C. přece byla taky médiem(tuším něco s Hórem),načež jistým situacím byl

V nějakém chrámu kontaktován bytosti Aiwass,jak jsi psal.

A kdo ví jestli takových lidí nebylo víc.Co my víme?

56 P. P. | 9. března 2009 v 18:57 | Reagovat

A ještě něco,na těchto stránkách se nacházejí texty zvané MAGAN a kniha MAKLU.

Připomíná mi to mýty oblasti mezi Eufratem a Tygridem.

V těchto textech jsou jména jako MARDUK,IŠTAR(INANA),ENKI(EA), ENLIL,tedy jména bohů z mezopotamských mýtů či eposů.

Co ale má s tím potom společného YOG SOTHOT,CTHULHU....? O tom se v mezopotamských mýtech nepíše.

V těchto textech(MAGAN) není třeba nic o neodmyslitelné postavě mez. Mýtů,Gilgamešovi.

Nějak mi to nejde do hlavy.

Co jsou ty texty vlastně zač?

57 Teofil Teofil | 9. března 2009 v 20:25 | Reagovat

Má jít o pokud spojit meziříční a cthulhu mýty.

Npř. celá kniha 50. ti jmen(zde jich je jen 25) se v komentáři pyšní sumerskýnm původem, ikdyž absolutně žádná z pečetí není Sumerská.

Autor Simonova Necronomiconu na mnoha místech čerpal ze Sumerské mytologie, objevuje se zde často název města Ur a nejeden prvek jejich magie a demonologie, včetně popisu různých bohů, tito bohové(Marduk, Inana atd. jsoˇu stotožněni se starými, kteří vyhnali prastaré z našeho světa a zapečetili Velkého Cthulhu v R'lyehu.Existuje námitka že Necronomicon Simonův, Mezopotámský, je jen upravenou příručkou magie této oblasti bez  jakékoliv souvstažnosti k mýtu Cthulhu, avšak vyvráceno je vše pomocí záměny men kdy Azathoth je Azag-Thothem, Cthulhu je Kutulu a Hastur kosmický hlas je Xasturem.Není to ovšem výmysl záhadného autora tohoto textu neboť první postavu uctívanou npř.(pokud se nemýlím)ve městě Mari, byl Dagon, jeden z rasy Deep-ones, Hlubokých, nebo Hlubiných, nesmrtelných mořských lidí.Tato rasa nebyla nikdy vyhoštěna z tohoto světa, ale uzavřela pakty s lidským pokolením a splodila křížence, kteří se narodí jako lidé a když dospějí znetvoří se jejich vzhled a navrátí se do Oceánu, kde budou navždy.

Více o Deep-ones je v Lovecraftově povídce Stín nad Innsmouthem a v zdejším článku Korespondence prastarých se Sefirami stromu života.

58 Teofil Teofil | 12. března 2009 v 22:45 | Reagovat

Oficiálně existují dva Necronomicony, jeden nese titul al-Azíf a je vlastně upravenou verzí knihy Liber Logaeh.Je plná pojmů z mýtu Cthulhu a jinak je velice pěkným úvodem do této literární oblasti, jehož spisovatelem nebyl jen Lovecraft.

Z magického hlediska je zajímavý Necronomicon s předmluvou jakéhosi Simona, jenž byl nezávisle na sobě objeven v pozůstalosti Gregora A. Gregoria a zároveň vydán (zde bývá většinou zmínka že nebyly předloženy z bezpečnostních důvodů originální signatury).

Jako autor tohoto Necronomiconu je někdy uváděn Simon(Jakási příliš neurčitá osoba)nebo je pokládán za mnohem starší část většího díla.

Simonův Necronomicon je funkční magický grimoar, vyšel k němu,,II.díl'' který se zabývá rozvedením práce s 50 jmény Mardukovými a jejich dalším popisem, tento jsem však dosud neviděl celý.

59 Vasilij Vasilij | E-mail | 28. dubna 2009 v 20:15 | Reagovat

Přeji dobrý den, nabízíme členství všem osobám fascinovaným okultismem, hororem a především Lovecraftovským Cthulhu mýtem a Necronomiconem, jehož vlastníme všechny oficiálně známé i několik veřejnosti neznámých, přesto však nebezpečných textů. Protože se zabýváme i překladem ojedinělé okultní a hororové literatury rádi uvítáme každého nového člena ovládajícího cizí jazyky s chutí pracovat a pomáhat rozvíjet vzdělání v oblasti Lovecraftovského mýtu a okultismu.
Ozvěte se na ICQ 383 732 625 nebo na email.

60 martin martin | 15. září 2009 v 9:03 | Reagovat

to je good :-)

61 Kel'Thuzad Kel'Thuzad | 3. ledna 2010 v 12:34 | Reagovat

nekromanceri sou zly ne? ja mnel knizku a tam se psalo ze nekromanceri sou nemrtvy
(jen nektery)

62 Tasah Tasah | 24. března 2011 v 10:57 | Reagovat

Kel'Thuzad=Chlapče ty jse o to radši ani nezajímej.
Raději se nauč pravopis. :-D

63 Tasah Tasah | 24. března 2011 v 11:11 | Reagovat

Jinak Nekromencie je jen druh magie a můžou jí umět i žíví, ale tebe by zřejmě roztrhala.
Radím ti nic nezkoušet a jen se zatím učit tu základní Černou m. a poté až za několik let můžeš začít zkoušet nějaké ty rituálky.

Ale jinak radím ti ještě, aby jsi moc neposlouchal ty řeči, že černá magie je zlá, nebezpečná atd....Je to pravda, ale černá magie může být i dobrá.
Vlastně i bílá m. je nebezpečná pokud jí špatně vyvoláš.
Navíc tak či onak to vědšinou píšou vědšinou jen bílí mágové, fanatičtí křest´ané či jiní nábožníčci.:-?
Ave Satanas

64 DarkCrown DarkCrown | Web | 2. července 2011 v 13:50 | Reagovat

necronomicon jsem četl a musím uznat je to zajímavá četba ikdyž poněkud zdlouhavá

65 Innocent Innocent | 3. září 2011 v 4:08 | Reagovat

Zdravím,
někteří se zde tváří jako skuteční mágové. Máte pouze teorii nebo praxi? Někteří se vyjadřují, jak kdyby dokázali otevřít brány do jiných světů, a přitom je to "Zakázané=nebezpečné". Podle vcelku důvěryhodných záznamů ( rozhodně důvěryhodnějších než autoři bible a H. P. Lovercraft dohromady), co jsme viděli z fotek od prvorepublikových okultistů, lze  příměřeně bezpečně vyvolat raracha a vyfotit ho. A keltové nejspíše měli podle folkloru,umístění chrámů a svatyň všeobecnou možnost navštívit jiné světy. Nevím tedy, proč by měla tato skutečnost být problém. Dokáže to někdo za asistence svědků a kamery v dnešní době prokázat tuto skutečnost? Na vlastní nebezpečí zúčastněných? Nebo děláte jen další "odborníky" v odvětví, kde odborníci nepíší na internetová fora? Pokud se někdo takový najde ke spolupráci, prosíme o možné kontaktování na mail. swordzman@email.cz

66 zjeveni17 zjeveni17 | E-mail | 6. listopadu 2011 v 19:51 | Reagovat

ale notak Innocente nebuť k těm neznalcům tak krutý...to totiž nestačí musíš jim to pořádně vrýt do paměti za ty jejich keci co tu vikládají :D

67 Brtník Brtník | 18. listopadu 2011 v 20:35 | Reagovat

zdravím.všem případným zájemcum o Kitab Al-Azif(a nejen ten)mohu doporučit tvorbu Josefa Veselého(slavné Grimoáry minulosti,z čarodějovi knihovny)a Jozefa Kariky "Zony Stínu".zejména publikace druhého autora se zaobírá magií do nejmenších deailu a to včetně popisu entit,evokací,problematikou rituálu,atd....ovšem,je zde jedna potíž a sice tou je dostupnost.já sám jsem tvorbu Jesefa Veselého horko tězko sháněl snad po všech možných internetových knihkupectvích,v drtivé většině se jednalo o beznadějně vyprodané tituly,o Zonách Stínu(Jozef Karika)ani nemluvě,nakonec jsem našel poslední dva výtisky,čehož jsem pochopitelně ihned využil.ovšem to bylo zhruba před dvěmi lety,takže je docela možné,že byl proveden dotisk.přeji hodně trpělivosti při hledání,nebudete litovat,odměna stojí za to.

68 Rolex watches Rolex watches | E-mail | Web | 31. října 2012 v 12:45 | Reagovat

Pretty useful info here. BTW, I think I read a especially similar article on another blog today, in fact i'm pretty certain. I 'll check it out and let you know, maybe they copied your content, who knows.
http://www.writewatches.com/

69 F.H. Richard KRONDIRK F.H. Richard KRONDIRK | E-mail | 12. listopadu 2012 v 21:38 | Reagovat

Voynichuv rukopis alias NECRONOMICON? Nejzáhadnější kniha světa!  
Reagujic na vlnu clanku a TV-poradu, DOPORUCUJI VELMI ZAJIMAVY TITUL, KTERY prave vysel ve vyd. CAD Press:  "VOYNICHUV RUKOPIS / Nejzáhadnější kniha světa" - České vydání.
První kompletní faksimilní vydání nejtajemnější knihy světa, Voynichova rukopisu, jenž mnozí odborníci považují za „Svatý grál historické kryptografie“
(a který inspiroval i Dana Browna k jeho bestselleru Ztracený symbol), doplněné obsáhlou úvodní studií renomované badatelky a záhadoložky Jitky Lenkové.
Tajemný rukopis, nad nímž si lámou hlavu filologové, kryptografologové i amatérští luštitelé celého světa už přinejmenším 100 let
(od r. 1912, kdy jej nalezl americký sběratel Wilifrid M. Voynich v jezuitském  klášteře v italském Frascati).
Zatím neúspěšně. Nikdo nebyl dosud schopen jednoznačně dešifrovat jedinou stránku, vysvětlit jediné vyobrazení ... přestože se o odhalení jeho tajemství pokoušejí nejhloubavější
mozky planety ...  O jeho původu a účelu existuje více teorií, než kolik má stran. Někteří badatelé jej považují za magický grimoár, středověkou čarodějnickou knihu, jiní za babylonský okultní spis,
alchymicko-astrologickou příručku či zašifrované poselství mudrců Atlantidy nebo Plejáďanů, další věří, že jde o legendární Necronomicon Abdula al-Hazreda, denník Leonarda da Vinci anebo dílo Rogera Bacona
...  Hlavní teorie a hypotézy, společně se souhrnem známé historie rukopisu a jeho zkoumání od 15. století, předkládá právě tato kniha, jež zároveň obsahuje i první publikovanou verzi kompletního faksimile
Voynichova rukopisu.  

detail / ukazky z knihy na webu  http://voynichuv-rukopis.czweb.org    
video-info o VOYNICHOVE RUKOPISU: http://www.youtube.com/watch?v=KmLy0TQSHQU  ;
Prima objednavka pres eshop: http://www.cadpress.cz/cadpress/eshop/0/0/5/7491-VOYNICHUV-RUKOPIS
PRI UHRADE PREDEM NEJSOU UCTOVANY POSTOVNI POPLATKY!

70 affordable bridesmaid dresses affordable bridesmaid dresses | E-mail | Web | 24. listopadu 2012 v 7:50 | Reagovat

It exclusively your opinion.
http://www.caredresses.com/

71 christian louboutin on sale christian louboutin on sale | E-mail | Web | 19. dubna 2013 v 4:58 | Reagovat

A. You go on a head, I'll just hang around!
http://www.shoesfloor.com/

72 abyss23 abyss23 | 11. ledna 2014 v 10:19 | Reagovat
73 Midas Midas | 23. července 2015 v 13:07 | Reagovat

Zajímavý článek docela by mě zajímalo jak by takový rite z necronomiconu dopadl. Už to někdo odskoušel a podal výsledky ?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama